„Krikščioniško gyvenimo paslaptis yra meilė. Tik meilė užpildo blogio mumyse sukurtą tuštumą”.

Šiais popiežiaus Pranciškaus žodžiais noriu pradėti savo pasakojimą.

Būdami savanoriais Carito bendruomenėje, turėjome galimybę aplankyti Italijos sostinę Romą ir mažiausią valstybę pasaulyje – Vatikaną. Nuvykus, mus pasitiko amžinajame mieste įsikūrę svečių namai „Villa Lituania”. Palikę daiktus, išskubėjome pasigrožėti gražiausia Romos panorama su bažnyčių kupolais ir bokštais, iškilusiais virš amžinojo miesto. Ankstų trečiadienio rytą pradėjome kelione į Vatikaną, norėdami sudalyvauti popiežiaus Pranciškaus audiencijoje. Per 4 dienas apsilankėme Navonos aikštėje, Romos bazilikose, mėgavomės itališkais ledais bei skanavome keptų kaštainių. Visų įspūdžių, patirtų kelionėje aprašyti neįmanoma, nes kiekvienas mūsų žengtas žingsnis- buvo istorija. Daugelis įspūdžių, tiesiog, turi susigulėti. Kiekvienas mes, matytus vaizdus ir išgyventus  jausmus, turime sudėti į tam tikras emocijas ir laikui bėgant galėsime dalintis su draugais ir….

Bet šią akimirką, už  nuostabią ir įspūdžių kupiną kelionę, norime padėkoti mūsų mylimam klebonui, kun.  Norbertui Martinkui ir jo kolegai, kun. Evaldui. Esame dėkingi, kad buvo pastebėti mūsų darbai, įvertintos iniciatyvos ir buvome apdovanoti šia nuoširdžia dovana.